بازاریابی  ›› ترویج و قیمت گذاری PPM

قیمت گذاری

کاربر جديد
تعداد پست :
2
۱۴:۳۸   ۱۳۹۱/۵/۱
       
نقل قول
من فکر می کنم مشتریان بیشتر دنبال تعادل در همه مشخصه های مهم هستند.
مثلا بخش بزرگی از مردم، اگر به آنها یک گوشی موبایل هوشمند با برند یکسان و تفاوت قیمت مشخص ارائه دهید، در انتخاب گزینه ارزانتر مردد خواهند بود. این فکر در مشتری شکل خواهد گرفت که گزینه قیمتی تر دارای امکانات بهتری خواهد بود.
اما اگر تفاوت قیمت بسیار زیاد باشد، آنگاه گزینه ارزانتر توجیه خواهد داشت.

شماره صفحه
+
-
برو
بروز رسانی
 
 
پاسخگویی
 
 
ثبت نظر
صفحه پیشرفته
     
زیربخش موضوع بعد »
ترویج و قیمت گذاری PPM خودرو