بازاریابی  ›› بازاریابی

بازاریابی اینترنتی

مدیر سایت
تعداد پست :
381
۱۶:۳۳   ۱۳۹۱/۶/۷
       
نقل قول
10 نوع به روز رسانی به منظور حضور چشم گیر در رسانه های اجتماعی

ایجاد حساب کاربری در رسانه های اجتماعی به تنهایی حائز اهمیت نمی باشد . آن چیزی که در این خصوص مهم می باشد این است که در رسانه های اجتماعی چه نوع محتوایی را با دیگران به اشتراک گذارید.

1) لینک دهی به محتوای جدید

افرادی که کار با رسانه های اجتماعی را به تازگی شروع کرده اند ممکن است این سوال در ذهن آن ها ایجاد شود که چه چیزی باید در رسانه های اجتماعی با دیگران به اشتراک گذارند. مطالبی که در وبلاگ وب سایت خود منتشر می کنید را با دیگران به اشتراک گذارید و در صفحه ی وبلاگ خود لینک های اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی را نیز قرار دهید تا دیگران مطالب وبلاگ شما را با دیگران به اشتراک گذارند و بازدیدها از وبلاگ شما افزایش یابد. اشتراک گذاری فقط مخصوص مطالب وبلاگ نیست بلکه هر محتوای جدیدی را نیز شامل می شود.

2) لینک دهی به مطالب مفید دیگر

مسلما شما تنها فرد دارای تخصص در کسب و کار خود نیستید. سعی کنید مطالبی که دیگر متخصصین منتشر می کنند را نیز در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذارید. با ابن کار ارتباط خود با کاربرانتان را قوی تر می کنید و به آن ها نشان می دهید محتوای با ارزش حتی در صورتی که منبع آن خارج از وب سایت شما باشد برای شما مهم است.

3) پیشنهادات به مشتریان بالقوه

قسمتی از کتاب یا مقاله الکترونیکی که تهیه کرده اید و غیر رایگان می باشد را در قالب فایل جدید جدا نموده و آن را در رسانه های اجتماعی با دیگران به اشتراک گذارید.

4) مسابقه

در صورتی که مسابقه و یا پیشنهاداتی برای ایجاد رقابت برای افزایش فروش در وب سایت خود ترتیب داده اید وقایع مربوط به آن را در رسانه های اجتماعی با دیگران به اشتراک گذارید.

5) نظر سنجی

در صورتی که نظر سنجی و یا رای گیری در وب سایت خود برگزار می کنید می توانید لینک مربوط به این امر را در رسانه های اجتماعی با دیگران به اشتراگ گذارید تا علاوه بر تشویق و اطلاع رسانی برای شرکت در این رویداد از بازخوردهای کاربران نیز بهره مند شوید.

6) اخبار کسب و کار

سعی کنید در مورد اخبار و وقایع مربوط به کسب و کار خود به روز باشید و در مورد تاثیر این عوامل در کسب و کار خود مطلب بنویسید و مطالب و یا لینک صفحه ای که مطلب در آن قرار دارد را در رسانه های اجتماعی قرار دهید.

7) محتوای بهینه سازی شده جستجو

ارتباط رسانه های اجتماعی و جستجوها در موتورهای جستجو هر روز بیشتر از دیروز می شود پس سعی کنید مطالبی که در رسانه های اجتماعی قرار می دهید بر اساس کلمات کلیدی مد نظر شما بهینه سازی شده باشند.البته این نکته را فراموش نکنید که هدف اصلی ، ارائه محتوای با کیفیت است و هیچ گاه محتوا را فدای رنکینگ در موتورهای جستجو نکنید.

8) محتوای طنز

سعی کنید بعضی اوقات در مطالبی که به اشتراک می گذارید کمی چاشنی طنز را نیز اضافه نمایید . با این کار میزان مشارکت افراد در مورد مطلب مورد نظر از طرق مختلف مانند نظردهی افزایش می یابد.

9) محتوای بصری

بعضی افراد از خواندن تنفر دارند. برای این دسته از کاربران مطالب تصویری از قبیل عکس ، کاریکاتور ، ویدئو و غیره قرار دهید تا با این کار آن ها را نیز به مشارکت در مطالب منتشر شده دعوت نمایید.

10) پاسخ به سوالات متداول

هرگاه کاربران از شما سوال متداولی پرسیدند و یا ابهامی برای آن ها در مورد محصولات و خدماتی که ارائه می دهید ایجاد شود مطلبی در شبکه های اجتماعی منتشر و ابهامات را برطرف نموده و به سوالات پاسخ دهید.







شماره صفحه
+
-
برو
بروز رسانی
 
 
پاسخگویی
 
 
ثبت نظر
صفحه پیشرفته
     
«  موضوع قبل زیربخش موضوع بعد »
10كليد طلايي بازاريابي بازاریابی آموزش بازاریابی