تجارت الکترونیک  ›› تبلیغ در سایتهای پربیننده

بنر مارکتینگ

مدیر سایت
تعداد پست :
381
۱۱:۱۹   ۱۳۹۱/۸/۲۴
       
نقل قول




بنرهای تبلیغاتی در اینترنت اولین بار در سال 1994 مورد استفاده قرار گرفتند و از آن زمان به بعد به صورت گسترده در حال به کارگیری هستند. در این مقاله به بررسی اعداد و ارقام استفاده از این روش تبلیغاتی پرداخته می شود.

چه کسانی بر روی بنرهای تبلیغاتی کلیک می نمایند؟

- افراد 55 سال به بالا بیشترین افرادی هستند که بر روی بنرهای تبلیغاتی کلیک می نمایند.

- 58 درصد افراد بین 15 تا 24 سال تا کنون بر روی بنرهای تبلیغاتی کلیک کرده اند.

- میانگین نرخ کلیک بر روی بنرهای تبلیغاتی در اینترنت 2.1 درصد بوده است. نرخ کلیک بر روی تبلیغ ، از تقسیم تعداد کلیک به تعداد نمایش تبلیغ به دست می آید به عنوان مثال در این مورد به ازای هر 100 بار نمایش تبلیغ 2.1 بار کلیک بر روی تبلیغ صورت گرفته است.

- 71 درصد افرادی که تحصیلات دانشگاهی دارند اعلام کرده اند که در 6 ماه گذشته بر روی یک بنر تبلیغی کلیک کرده اند.

- 59 درصد افرادی که میزان تحصیلات آن ها مقطع دبیرستان و به پایین است در 6 ماه گذشته بر روی یک بنر تبلیغی کلیک کرده اند.

- منبع اصلی درآمد شبکه اجتماعی فیس بوک از بنرهای تبلیغاتی تامین می گردد.

دلایل کلیک بر روی بنرهای تبلیغاتی

39 درصد افرادی که بر روی این گونه تبلیغات کلیک می نمایند انگیزه خود را به دو علت زیر مرتبط می دانند:

- در مضمون بنرهای تبلیغاتی ، محصولی تبلیغ می گردد که آن ها به این محصول علاقه مندند.

- بنرهای تبلیغاتی به گونه ای هستند که آن ها را به محصولی که تاکنون به آن توجه ای نداشته اند علاقه مند می کنند و سبب کلیک بر روی تبلیغ می گردند.

دلایل کلیک نکردن بر روی بنرهای تبلیغاتی

- 31 درصد از افراد اعلام کرده اند که تنها هنگامی بر روی بنرهای تبلیغاتی کلیک می نمایند که حوصله و تمایل به مشاهده آن ها را داشته باشند.

- 31 درصد از افراد ابراز نگرانی کرده اند که رفتار آن ها در اینترنت پس از کلیک بر روی تبلیغ مورد ردیابی قرار گیرد.

- 46 درصد از افراد ابراز نگرانی کرده اند که پس از کلیک بر روی تبلیغ ، صفحه نمایش آن ها با پنجره های اضافی معروف به pop-up اشغال گردد.

- 54 درصد از افراد اعلام کرده اند که به بیشتر تبلیغات اینترنتی به صورت بنر که مشاهده کرده اند اعتمادی ندارند.

- 55 درصد از افراد ابراز نگرانی کرده اند که پس از کلیک بر روی تبلیغ ، کامپیوتر آن ها ویروسی گردد.

- 57 درصد نگران دریافت اسپم از سوی تبلیغ کنندگان هستند.

- 58 درصد افراد بنرهای تبلیغاتی را مرتبط به خود نمی دانند.

- 61 درصد به این دلیل بر روی بنرهای تبلیغاتی کلیک نمی نمایند که از کار اصلی خود در اینترنت باز نمانند.

برگرفته از : http://www.getelastic.com





مدیر سایت
تعداد پست :
381
۱۶:۵۱   ۱۳۹۱/۹/۶
       
نقل قول
بنر تبلیغاتی

آیا بنرهای شما با مشتریانتان ارتباط برقرار می کنند ؟

تبلیغات بنر تاكنون از محبوبترین و شایعترین اشكال تبلیغات اینترنتی بوده است . تقریبا هر web site انواع گوناگونی از تبلیغات بنر را دارا می باشد.اما نشریات و رسانه ها بر این باورند كه تبلیغات بنر هیچ تأثیری ندارند و سرمایه گذاری بر روی آن صرفا به منزله هدر دادن سرمایه می باشد.
در حقیقت تبلیغات بوسیله بنر حرف هایی برای گفتن دارند.تبلیغات بنر می توانند بازدهی بالایی داشته باشند اما در عین حال نیز می توانند عامل مخربی برای شبكه هایی كه مالكینشان درك درست و كاملی از تبلیغات بنر ندارند،باشند. بنرهایی كه بتوانند با مشتریان ارتباط خوبی برقرار كنند ، جزو موفقترین بنرها محسوب می گردند.
در اینجا عواملی كه منجر به كلیك افراد بر روی تبلیغات Banner می گردند ، ذكر شده است.
▪ تنها با بازار مورد نظرتان ارتباط برقرار كنید .
▪ قصد دارید چه كسانی روی تبلیغات Banner شما كلیك كنند ؟ بازارهای مورد نظرتان ! در صورتیكه بوسیله تبلیغ بنربر بازار مورد نظرتان تاكید ننمایید ، مقدار زیادی از سرمایه و زمان خود را تلف کرده اید.
▪هراندازه که بنر تبلیغاتی با اهداف بازاریابی شما منطبق تر باشد، به همان اندازه بنر شما تاثیر گذارتر خواهد بود.
▪هرگز تبلیغات بنرتان را در جایی قرار ندهید كه احتمال خرید آنچه كه شما ارائه می دهید وجود ندارد! شما محصول یا خدمتی را دارید كه بازار مورد نظرتان آن را می خواهد ، بنابراین بنر تبلیغاتی شما باید در محدوده مورد نظرتان قرار گیرد. هر اندازه بنر تبلیغاتی خود را با خواسته های بازار موجود منطبق تر سازید ، به همان میزان ، نتایج بهتری كسب خواهید نمود.
▪ ارتباط برقرار سازید و با ارتباط درست ، ایجاد انگیزه نمایید.
▪ یكی از عوامل كلیدی در تبلیغات Banner ، این است كه شما با مشتریان كنونی و آتی خود ، چگونه ارتباط برقرار سازید.
▪ در صورتیکه درک کاملی از بازار فروش محصولات و خدماتی که ارائه می کنید داشته باشید ، قدم بزرگی برای موفقیت برداشته اید.
▪ سعی كنید مانند مشتریانتان فكر كنید.به این مساله به طور دقیق و عمیق بنگرید.
▪ طرح سوالاتی نظیر:
قصد عرضه چه جیزی را دارید ؟
خواست و علایق مشتریانتان چیست ؟
نیازهای آنها شامل چه چیزی میشود ؟
علایق و محركهای وسوسه انگیزی كه مشتریانتان در جستجوی آنها می باشند ، چیست ؟
واكنش شما در زمان رویارویی با تبلیغات Banner چست ؟
آیا میتوانید از تاكتیكهای مشابه برای تبلیغات Banner تان استفاده نمایید ؟
▪ به شما کمک می کند در طراحی بنر خود موفق تر عمل کنیدو با ارسال پیام صحیح ، مشتریان را جذب نمایید.سعی كنید تبلیغ Banner تان را با توجه به نقطه نظر مشتریانتان طراحی نمایید.
● انتقال یك نیاز فوری
▪ لازم است حالتی از ضرورت و فوریت در تبلیغات Banner تان ایجاد نمایید . تبلیغ بنری شما میبایست به گونه ای باشد كه ذهن بیننده را از سایر قسمتهای وب سایتی كه بنرشما در آن قراردارد،به سوی تبلیغ Banner شما جذب نماید.
▪ باید آنچه را كه مورد دلخواه بینندگانتان است و تمایل به شنیدن آن دارند ، ارایه نمایید.
▪ آنها را قانع سازید تا از جستجوی سایر سایتها منصرف شده و به سایت مورد اشاره Banner تان ، مراجعه نمایند.عباراتی نظیر الان كلیك كنید اغلب اوقات تاثیر گذارند اما این را نیز در نظر داشته باشید كه چقدر در سایتهای دیگر با این عبارات مواجه خواهید شد!.
▪ عباراتی مانند مزایای ویژه برای اولین مشتریان! یا، با خرید از ما ، هم در پولتان صرفه جویی نمایید و هم یك محصول رایگان دریافت نمایید ! ترفند خوبی به نظر می رسد.
▪با بكار گیری اینگونه ایده ها در تبلیغ Banner تان،قادر خواهید بود به طور محسوسی تاثیر گذاری تبلیغ Bannerخودرا افزایش داده و از همین حالا منتظرافزایش كلیك هایتان باشید.
▪در صورت بكار گیری اینگونه عوامل مكمل در استراتژی بازاریابی بنری خود،به زودی شاهد افزایش كلیك ها و منافع تان خواهید بود .


شماره صفحه
+
-
برو
بروز رسانی
 
 
پاسخگویی
 
 
ثبت نظر
صفحه پیشرفته
     
«  موضوع قبل زیربخش موضوع بعد »
بهترین سایتها تبلیغ در سایتهای پربیننده تبلیغات اینترنتی - تبلیغات بنری