تبادل نظر آزاد  ›› عمومی

موفقیت

صفحه 4 از 4 (65 پست یافت شد)
First
Prev
1
2
3
[4]
Next
Last
مدیر سایت
تعداد پست :
381
۰۹:۱۸   ۱۳۹۲/۲/۷
       
نقل قول

هرگز تسلیم نشوید!!!

در جریان یک سمینار بازاریابی و فروش،مدیر شرکت بزرگی از پانصد فروشنده اش پرسید:
آیا«برادران رایت» هرگز تسلیم شدند؟
فروشندگان فریاد زدند:نه!نشدند.

-«توماس ادیسون» هرگز تسلیم شد؟
نه!نشد.
-«لانس آرمسترانگ» تسلیم شد؟
-نه!نشد.
مدیر فروش برای چهارمین بار پرسید:«مارک راسل»هرگز تسلیم شد؟
مدتی نسبتا طولانی سکوت در سالن همایش حاکم شد،سپس فروشنده ای بلند شد و پرسید:مارک راسل دیگر کیست؟ما تا الان اسم او را نشنیده ایم!
مدیر فروش گفت:حق دارید که نشنیده باشید!چون او تسلیم شد...

مدیر سایت
تعداد پست :
381
۰۹:۰۰   ۱۳۹۲/۲/۸
       
نقل قول

" مارک مک‌کور‌ماک "‌ در کتاب " آنچه در دانشکده بازرگانی هاروارد به شما نمی‌آموزند " نتیجه یک پژوهش جالب را که در سال 1979 در دانشگاه بازرگانی هاروارد انجام شد آورده است که بشرح زیر است :‌
از فارغ‌التحصیلان فوق لیسانس دانشکده پرسیده شد که " آیا آنها برای آینده خود هدفهای مشخص و مکتوب دارند ؟ "
معلوم شد که تنها 3 درصد آنها هدفهای مشخص و مکتوب دارند . 13 درصد هدف داشتند اما مکتوب نبود . بعبارت دیگر 84 درصد آنها هیچ هدفی نداشتند ، بجز اینکه از دانشگاه بیرون بیایند و تعطیلا تایستانی را بخوبی و خوشی بگذارند .
10 سال بعد و در سال 1989 پژوهشگران بار دیگر با اعضای آن کلاس مصاحبه کردند . معلوم شد که آن 13 درصد که هدف غیر مکتوب داشتند ، دوبرابر آن 84 درصد بی‌هدف کسب درآمد می‌کردند . اما جالبتر از همه مشخص شد که آن 3 درصدی که هدفهای مکتوب داشتند ، 10 برابر 97 درصد دیگر در‌آمد کسب می‌کنند . تنها تفاوت این افراد این بود که به هنگام ترک دانشگاه هدف مشخص و مکتوب داشتند .

مدیر سایت
تعداد پست :
381
۱۱:۰۳   ۱۳۹۲/۲/۱۴
       
نقل قول

مدیراجرائی اسبقِ شرکت کوکاکولا:
فرض کنید زندگی همچون یک بازی است . قاعده این بازی چنین است که بایستی پنج توپ را در آن واحد در هوا نگهدارید و مانع افتادنشان بر زمین شوید
جنس یکی از آن توپها از لاستیک بوده و باقی آنها شیشه ای هستند . پر واضح است که در صورت افتادن توپ پلاستیکی بر روی زمین ، دوباره نوسان کرده و بالا خواهد آمد ، اما آن چهار توپ دیگر به محض برخورد ، کاملا شکسته و خرد میشوند
او در ادامه میگوید : “ آن چهار توپ شیشه ای عبارتند از خانواده ، سلامتی ، دوستان و روح خودتان و توپ لاستیکی همان کارتان است “
در میان ساعات رسمی روز ، با کارائی وافر به کارتان مشغول شوید و بموقع محل کارتان را ترک کنید . برای خانواده ، دوستانتان نیز وقت کافی بگذارید و استراحت کامل و درستی داشته باشید

مدیر سایت
تعداد پست :
381
۱۱:۰۵   ۱۳۹۲/۲/۱۴
       
نقل قول

8 نکته ظریف برای یک تجارت موفق



1- چیزی باشید که هستید

داشتن یک تجارت کوچک برای بسیاری از افراد یک رویاست و ترس از ناموفق بودن در این زمینه اغلب افراد را از تحقق بخشیدن به آن بازمی دارد. ندانستن نحوه جذب مشتری، ناتوانی در ساخت وب سایت یا تعامل در دنیای تجارت، مشتاق ترین های دنیای تجارت را نیز کمی مردد می کند. در زیر 7 پیشنهاد برای داشتن یک تجارت موفق آمده است.

2- تجارتی را که با آن آشنایی دارید، به راه بیندازید

در ابتدا با عرضه یک محصول تجاری کوچک یا ایده ای که کمی با آن آشنایی دارید، شروع کنید. مثلا اگر عکاس هستید، می توانید یک آتلیه عکاسی دایر کنید یا خدمات عکاسی ارائه دهید. توجه داشته باشید که اگر در مورد محصول یا خدمتی که ارائه می دهید، آگاهی داشته باشید، پیشنهاد بهتری در آن خواهید داشت. می توانید این علاقه خود را با دیگران در اینترنت به اشتراک بگذارید و از آنها راهکارهای پیشرفت را یاد بگیرید یا حتی همین افراد می توانند در آینده مشتریان احتمالی شما شوند.



3- از کم شروع کنید

یکی از اشتباهاتی که بیشتر افراد دارند، این است که فکر می کنند باید در ابتدا همه چیز داشته باشند. بهتر است اول با ساخت وب سایت و بازاریابی آنلاین شروع کنید تا با نحوه جذب مشتری آگاه شوید. زمانی که در این کار موفق شدید و توانستید مشتری جذب کنید و از این راه درآمد کسب کنید، می توانید خود را وقف این کار کنید و به طور جدی آن را دنبال کنید.

4- باید خودتان را خوب شناخته باشید

قبل از راه اندازی یک تجارت سعی کنید نوع شخصیت خود را بشناسید. آیا درونگرا هستید و نمی توانید با غریبه ها به خوبی ارتباط برقرار کنید و یا مشتریان را به سمت خود بکشانید؟ اگر اینگونه باشید، مطمئن باشید که تجارت موفقی نخواهید داشت. در این مورد بهتر است یک وب سایت بسازید و سعی کنید به طور غیرحضوری یعنی از طریق ایمیل، چت کردن آنلاین یا از طریق تلفن با افراد ارتباط برقرار کنید؛ اما اگر شخصیت برونگرا دارید و از برقراری ارتباط با افراد لذت می برید، بهتر است خود را فقط محدود به داشتن سایت و ارتباط غیرحضوری نکنید.

5- به حراجی ها توجه کنید

حراجی ها یک تجارت یا وب سایت تجاری را سرپا نگه می دارند. به چیزهایی که مردم می خواهند و قیمتی که از نظر آنها مناسب است، توجه کنید. بدین ترتیب آنها همیشه تجارت شما را پشتیبانی خواهند کرد و موفقیت تجارتتان را تضمین می کنند. به هر نوعی برای حفظ مشتریان فعلی خود و کسب مشتریان جدید تلاش کنید. در دنیای اینترنت اگر یک نفر از شما ناراضی باشد و آن را با دیگران در میان بگذارد، شما ده مشتری احتمالی خود را از دست خواهید داد. به دنبال راه های ارائه خدمات فوق العاده بگردید و برای مشتریان همیشگی خدمات ویژه ارائه دهید. اگر آنها از شما راضی باشند، همه جا در موردتان صحبت خواهند کرد.



6- کاری کنید که یافتن شما برای افراد آسان باشد

برای خرید محصولات یا خدمات شما افراد باید بتوانند شما را پیدا کنند. این روزها چه تجارت آنلاین داشته باشید، چه تجارت غیرآنلاین، باید حداقل یک وب سایت در اینترنت داشته باشید و با افراد در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک از طریق ساخت صفحه هواداران، در ارتباط باشید. در غیر اینصورت خیلی از مشتریان بالقوه خود را از دست خواهید داد.

اگر می خواهید مشتریان را به مکان فیزیکی یعنی مغازه خود بکشانید، حتما سعی کنید در فهرست Google Places قرار بگیرید. لیست سایت های محلی مانند Yelp را چک کنید تا مطمئن شوید که اطلاعات شما صحیح وارد شده اند و لینکی هم به سایت شما داده شده است. اگر تجارت آنلاین دارید، مطمئن شویدکه در دایرکتوری ها و سایت های آگهی نام سایت شما نیز وجود دارد. بهینه سازی سایت را فراموش نکنید و سعی کنید با سایت های مشابه تبادل لینکی برقرار کنید.

7- دنبال یک بازار تثبیت شده بگردید

شاید شما در زمینه عکاسی زیر آب جزو برترین ها باشید، اما اگر افراد درباره این رشته آگاهی نداشته باشند، تلاش های شما در آن حوزه درآمد چندانی برایتان نخواهد داشت. بسیاری اوقات صاحبان تجارت های کوچک سعی می کنند بازارهای خود را در بهترین جا راه بیندازند اما ممکن است در آنجا مشتریان زیادی که توان پرداخت قیمت های بالا را داشته باشند، وجود نداشته باشند. اگر اول به یک بازار تثبیت شده مثل عکاسی فکر کنیدو بعد به دنبال گرفتن تخصص مثلا در عکاسی زیر آب باشید، موفق تر خواهید بود.



8- برای خود، هدف و طرحی در نظر داشته باشید

همه می دانیم که هر تجارتی نیاز به یک طرح دارد اما داشتن طرح های احتیاطی در این زمینه نقش بسیار مهمی دارند، هیچ وقت از شکست ناامید نشوید؛ زیرا بسیاری از صاحبان تجارت موفق امروزی از شکست های خود درس گرفته اند و سعی کرده اند طرح های جدید دیگری را برای رسیدن به موفقیت دنبال کنند.

مدیر سایت
تعداد پست :
381
۱۱:۰۷   ۱۳۹۲/۲/۱۴
       
نقل قول

قانون هشتاد بیست

خیلی از ما با این قانون آشنا هستند

ولی ابتدا از خودمان شروع کنیم : چقدر رعایت میکنیم و ملکه ذهنمان شده !؟

در سال ۱۹۰۶ یک اقتصاد دان ایتالیایی به نام ویلفردو پارتو در حین تحقیقات راجع به ثروت در ایتالیا متوجه شد که ۸۰ درصد ثروت کشور در دست ۲۰ درصد افراد کشور است.

او ۲۰ درصد با نفوذ و ثروتمند را * اقلیت مهم *و بقیه ۸۰ درصد جمعیت جامعه را * اکثریت کم اهمیت نامید * بسیاری از محققان این پدیده را در امور تخصصی خود مورد بررسی قرار دادند و به نتایج مشابه جالبی رسیدند.پیشتاز مدیریت کیفیت دکتر ژزف جوران که در سال ۱۹۴۰ در امریکا می زیست یک اصل جهان مشمول را شناسایی کرد و آن را به پارتو نسبت داد.او این اصل را اصل پارتو یا قانون ۲۰/۸۰ نامید.

قانون بیان شده یکی از مفیدترین مفاهیم موجود در زمینه مدیریت و زندگی است.به مثال های زیر توجه کنید:
۸۰ درصد سود شما مربوط به ۲۰درصد از محصولات یا خدمات شما است
۸۰ درصد بیماران دچار۲۰ درصد بیماری ها میشوند
۸۰ درصد انبار شما از ۲۰ درصد لوازم شما پر شده است
۸۰ درصد تصادفات مربوط به ۲۰ درصد جرایم رانندگی است
۸۰ درصد شاخص سهام مربوط به ۲۰ درصد شرکت ها
۸۰ درصد مشکلات پرسنلی سازمان شما مربوط به ۲۰ درصد کارکنان است

● جمله طلایی:
۸۰درصد موفقیت مربوط به ۲۰ درصد فعالیت ماست.

ما اغلب افرادی را میبینیم که در تمام مدت کار میکنند اما ظاهرا کار زیادی انجام نمیدن اما انجام یک یا دو کار اصلی را به بعد موکول میکنند.

قاعده کلی ۲۰/۸۰ میتواند به عنوان یک یادآوری روزانه در خدمت ما باشد و به ما یاداوار شود که:

۸۰ درصد زمان و انرژی خود را بر ۲۰ درصد انچه واقعا مهم است متمرکز کنیم.

بدین منظور قبل از شروع هر کاری ، حتی حیایتی ترین کار و یا خوابیدن از خود بپرسید:

آیا این کار در زمره بیست درصد مهم است یا هشتاد درصد کم اهمیت؟


شماره صفحه
+
-
برو
بروز رسانی
 
صفحه 4 از 4 (65 پست یافت شد)
First
Prev
1
2
3
[4]
Next
Last
 
پاسخگویی
 
 
ثبت نظر
صفحه پیشرفته
     
«  موضوع قبل زیربخش موضوع بعد »
جملات تجاری عمومی نبوغ