تجارت الکترونیک  ›› ایمیل مارکتینگ

چه نوع ایمیل های تبلیغاتی برای شما جذاب است ؟

مدیر سایت
تعداد پست :
56
۱۷:۱۸   ۱۳۹۱/۲/۲۳
       
نقل قول
اکثر ما تجربه خرید و سفارش محصول از طریق ایمیل های تبلیغاتی رو داریم.
همین طور خیلی از ما این تجربه رو داریم که بعضی از ایمیل های تبلیغاتی رو بدون اینکه باز کنیم، حذف می کنیم.
فکر می کنید تفاوت اصلی بین این دو دسته ایمیل تبلیغاتی چیه ؟
چه چیزی باعت می شه بعضی از این ایمیل ها رو باز نکرده حذف کنیم ؟

من فکر میکنم عوامل اصلی عنوان ایمیل و یا یک فرستنده قابل قبول هست. و اینکه فرستنده یک شرکت قابل قبول و رسمی باشه که خدمات مورد نظر من رو ارائه می کنه.
تلفن ثابت هم تاثیر داره.

نظر شما چیه ؟


ویرایش شده توسط آرمین امینی در تاریخ ۲۷/۲/۱۳۹۱   ۱۴:۳۶
کاربر جديد
تعداد پست :
7
۱۳:۳۸   ۱۳۹۱/۲/۲۷
       
نقل قول
به نظر من نباید یک سایت تبلیغاتی شلوغ و در هم باشه هر چیزی باید یه فضای جذاب داشته باشه ، (حالا هم می تونه عکس باشه هم یه تیتر جالب)

آرمین امینی |
کاربر جديد
تعداد پست :
11
۱۲:۰۰   ۱۳۹۱/۲/۲۹
       
نقل قول
آرمین امینی : 
من فکر میکنم عوامل اصلی عنوان ایمیل و یا یک فرستنده قابل قبول هست. و اینکه فرستنده یک شرکت قابل قبول و رسمی باشه که خدمات مورد نظر من رو ارائه می کنه.
تلفن ثابت هم تاثیر داره.



من خودم از اون دسته از افرادی هستم که معمولا هیچ توجهی به ایمیلهای تبلیغاتی ندارم و اغلب همگی اونها رو به عنوان اسپم نشانه گذاری میکنم اما در این بین اونهایی که فرستنده نام شرکتی باشه (به فارسی) و سابجکت هم شامل یک سری کلمات کلیدی مشخص باشه که تا حدی زمینه فعالیت اون شرکت رو برام روشن کنه ممکنه ترغیب بشم تا اون ایمیل رو باز کنم و ترجیحا محتوی ایمیل شامل توضیح مختصری پیرامون خدماتی که ارائه میشه و همچنین اطلاعات تماس باشه
ویرایش شده توسط مینا رحمتیان در تاریخ ۲۹/۲/۱۳۹۱   ۱۲:۰۲
آرمین امینی |
شماره صفحه
+
-
برو
بروز رسانی
 
 
پاسخگویی
 
 
ثبت نظر
صفحه پیشرفته
     
«  موضوع قبل زیربخش
ارسال کننده های ایمیل تبلیغاتی ایمیل مارکتینگ