تبلیغات تجاری  ›› بیلبورد

تبلیغات بیلبوردی و تاثیرات آن

مدیر سایت
تعداد پست :
56
۱۱:۲۱   ۱۳۹۱/۲/۲۷
       
نقل قول
بیلبورد های بیش از آنکه یک روش تبلیغاتی معمول باشند، یک رسانه اند. در واقع بیلبوردها این توانایی را دارند تا پیام خود را در دل مخاطب جای دهند. یکی از مهمترین مشخصه های این نوع تبلیغات ماندگاری تاثیر آن می باشد.
بنابراین در اکثر موارد مشتری پس از برخورد با یک بیلبورد تاثیر گذار شروع به فکر کردن در مورد آن کالا یا خدمات(به طور کلی پیام بیلبورد) می کند. و در بیشتر موارد خود دست به کار شده و نیاز خود را از طریق تماس با شرکت یا سازمان بیلبورد دهنده برطرف می کند.
حتی در بعضی موارد شخص، پیش از دیدن آن بیلبورد چنین نیازی را در خود احساس نمی کرده است!

شما چه تجاربی در این زمینه دارید ؟



مدیر سایت
تعداد پست :
56
۱۱:۲۶   ۱۳۹۱/۲/۲۷
       
نقل قول
در مورد من تاثیر تبلیغات بیلبوردی(یا در اینترنت بنر مارکتینگ) قابل توجه است.
مثلا سریال هایی که برای شبکه های خانگی تولید می شوند. و یا شرکت هایی که شرایط فروش خاص خود را از طریق بیلبورد اعلام می کنند، من را به واکنش وا می دارند.

کاربر جديد
تعداد پست :
22
۱۴:۰۰   ۱۳۹۱/۲/۳۰
       
نقل قول
برای من هم محصولات جدیدی که به بازار می آید و اول در بیلبوردها می بینم باعث می شود آن کالا را امتحان کنم

مدیر سایت
تعداد پست :
134
۱۷:۳۱   ۱۳۹۱/۳/۶
       
نقل قول
چگونگی ایجاد ارتباط بنرهای تبلیغاتی با مشتریان
تبلیغات بنر تاکنون از محبوبترین و شایعترین اشکال تبلیغات اینترنتی بوده است . تقریبا هر web site انواع گوناگونی از تبلیغات بنر را دارا می باشد اما نشریات و رسانه ها بر این باورند که تبلیغات بنر هیچ تأثیری ندارند و سرمایه گذاری بر روی آن صرفا به منزله هدر دادن سرمایه می باشد.


در حقیقت تبلیغات بوسیله بنر حرف هایی برای گفتن دارند. تبلیغات بنر می توانند بازدهی بالایی داشته باشند اما در عین حال نیز می توانند عامل مخربی برای شبکه هایی که مالکینشان درک درست و کاملی از تبلیغات بنر ندارند،باشند. بنرهایی که بتوانند با مشتریان ارتباط خوبی برقرار کنند ، جزو موفقترین بنرها محسوب می گردند. در اینجا عواملی که منجر به کلیک افراد بر روی تبلیغات Banner می گردند ، ذکر شده است.
▪ تنها با بازار مورد نظرتان ارتباط برقرار کنید .
▪ قصد دارید چه کسانی روی تبلیغات Banner شما کلیک کنند ؟ بازارهای مورد نظرتان ! در صورتیکه بوسیله تبلیغ بنربر بازار مورد نظرتان تاکید ننمایید ، مقدار زیادی از سرمایه و زمان خود را تلف کرده اید.
▪هراندازه که بنر تبلیغاتی با اهداف بازاریابی شما منطبق تر باشد، به همان اندازه بنر شما تاثیر گذارتر خواهد بود.
▪هرگز تبلیغات بنرتان را در جایی قرار ندهید که احتمال خرید آنچه که شما ارائه می دهید وجود ندارد! شما محصول یا خدمتی را دارید که بازار مورد نظرتان آن را می خواهد ، بنابراین بنر تبلیغاتی شما باید در محدوده مورد نظرتان قرار گیرد. هر اندازه بنر تبلیغاتی خود را با خواسته های بازار موجود منطبق تر سازید ، به همان میزان ، نتایج بهتری کسب خواهید نمود.
▪ ارتباط برقرار سازید و با ارتباط درست ، ایجاد انگیزه نمایید.
▪ یکی از عوامل کلیدی در تبلیغات Banner ، این است که شما با مشتریان کنونی و آتی خود ، چگونه ارتباط برقرار سازید.
▪ در صورتیکه درک کاملی از بازار فروش محصولات و خدماتی که ارائه می کنید داشته باشید ، قدم بزرگی برای موفقیت برداشته اید.
▪ سعی کنید مانند مشتریانتان فکر کنید.به این مساله به طور دقیق و عمیق بنگرید.
▪ طرح سوالاتی نظیر:
قصد عرضه چه جیزی را دارید ؟
خواست و علایق مشتریانتان چیست ؟
نیازهای آنها شامل چه چیزی میشود ؟
علایق و محرکهای وسوسه انگیزی که مشتریانتان در جستجوی آنها می باشند ، چیست ؟
واکنش شما در زمان رویارویی با تبلیغات Banner چست ؟
آیا میتوانید از تاکتیکهای مشابه برای تبلیغات Banner تان استفاده نمایید ؟
▪ به شما کمک می کند در طراحی بنر خود موفق تر عمل کنیدو با ارسال پیام صحیح ، مشتریان را جذب نمایید. سعی کنید تبلیغ Banner تان را با توجه به نقطه نظر مشتریانتان طراحی نمایید.
● انتقال یک نیاز فوری
▪ لازم است حالتی از ضرورت و فوریت در تبلیغات Banner تان ایجاد نمایید . تبلیغ بنری شما میبایست به گونه ای باشد که ذهن بیننده را از سایر قسمتهای وب سایتی که بنرشما در آن قراردارد،به سوی تبلیغ Banner شما جذب نماید.
▪ باید آنچه را که مورد دلخواه بینندگانتان است و تمایل به شنیدن آن دارند ، ارایه نمایید.
▪ آنها را قانع سازید تا از جستجوی سایر سایتها منصرف شده و به سایت مورد اشاره Banner تان ، مراجعه نمایند.عباراتی نظیر الان کلیک کنید اغلب اوقات تاثیر گذارند اما این را نیز در نظر داشته باشید که چقدر در سایتهای دیگر با این عبارات مواجه خواهید شد!.
▪ عباراتی مانند مزایای ویژه برای اولین مشتریان! یا، با خرید از ما ، هم در پولتان صرفه جویی نمایید و هم یک محصول رایگان دریافت نمایید ! ترفند خوبی به نظر می رسد.
▪با بکار گیری اینگونه ایده ها در تبلیغ Banner تان، قادر خواهید بود به طور محسوسی تاثیر گذاری تبلیغ Bannerخودرا افزایش داده و از همین حالا منتظر افزایش کلیک هایتان باشید.
▪در صورت بکار گیری اینگونه عوامل مکمل در استراتژی بازاریابی بنری خود،به زودی شاهد افزایش کلیک ها و منافع تان خواهید بود

منبع:سایت تبلیغ سیتی


شماره صفحه
+
-
برو
بروز رسانی
 
 
پاسخگویی
 
 
ثبت نظر
صفحه پیشرفته
     
زیربخش
بیلبورد